Wednesday, July 14, 2010

arina's latest fling :P

Posted by Picasa

Nama: Harry Potter
Umur: 9 tahun
Mata: Biru
Tinggi: 4 kaki setengah
Berat: 35 kilo
Kesukaan: Sponge Bob Square Pants
Muka: Hensem
Tak makan: Nasi
Tak pandai: Mengaji

Duhai Arina, mama nasihatkan cari aje mat salleh lain. :P Fateh? Oh itu sudah lamaaaaa dibuang mentah-mentah ke tepi. Kesiannnnn En. Fateh budiman. :P

Kah kah kah kah! Dah sah-sah aku takdak kerja kan? LOL!

9 comments:

m-i-o said...

errr harry - lain macam ajo makcik nengok posisi tangan kiri ekau tu haaa. ghisau makcik dibuek eh. ahahahah!

and arina - sila depangkan tangan macam berkawad ya. you need some space to breathe. bukan bleh caya mat salleh ni mandi pagi ke tidak ni? ahahahaha!

kalaulah makcik bleh bergambar sebelah menyebelah ngan jacob black macam ni - auwwwww! *pengsan, pengsan* (eh, tetiba jacob black - bukanke sepatutnya john travolta?)

CiKaYu said...

pergh...tinggi si harry ni...arina, cuba tanya harry tu makan belacan tak? kalau tak makan, carilah yang lain lah arina... :-D

mast@work said...

kepada cik arina, pastikan si harry tu leh makan nasi n mengaji baru leh jadi menantu mama kau ni haaa.. hahahahhaa

sz | m.s.s said...

ahaaaa...
mak arina sudah mula wat skrin test bakal menantu! :p

jua said...

kak non, tempek seround gambar Fateh budiman tu.

knv said...

mio,
si harry tu takut sebenornya. si arina dok ligan dia hahahahah. :P hang ngan JT memang takleh dipisahkan hahahaha!


cikayu,
kalau sedap tu nescaya belasah aje hahahah :P


mast,
oh itu syarat wajib hahahahah :P


suzie,
skrin test? hahahah macam holiwud pulak ahhaha :P


jua,
nanti.. nanti.. ku kerobek file2 gambau yang ada.. :P

Fid said...

agak2 ni genetik sapa ya>?/hang ada ligan mamat D mcm arina???

knv said...

kahkahkah! masa kecik aku pun ligan jugak kot hahahhaha! :P

Sayang.Ibu said...

perrggghhh kelllasss ko kak non, bakal menhantu mat salehhhh... abih laaa jejaka melayu terakhir x leh carik makan, naseb mak lom ada anak teruna, kalo x keciwa...muahahahahaaa....

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger