Friday, July 16, 2010

kek curah coklat

err... balik malaysia sok akan dibuka untuk tempahan. sila beli beramai2 sambil beramal. :P

:D enjoy the photos!

(p/s: KS, apa kata kita buat system barter gitu? :P)

Posted by Picasa


9 comments:

sz | m.s.s said...

hokeyyy ku tunggu jualan amal itu kak non!

Ina Hashim said...

huwaaaaaaaaaaaaa
sungguh mengancam kalbuuuuuuuuuu

joyahsport said...

mak aih...trus lapo tgk kek nih..

KS said...

Kak non.. I missss u toooo hehe.. Sebok membaking skang haha

Jom jomm barter.. I tak larat dah makan kek dibuat sendri..

P.s: tu bapa kilo cekelat kena curah tu? Haha.

Ms Lola said...

cepat balik! nak beramal ni :p

knv said...

suzi,
berapa banyak hang nak order? satu kontena? hhahahah :P


sisIna,
nak buat pun senang aje. takpun pi aje SR yang berdekatan hahahah :p


JS,
tengok kek pun lapor ke? ish ish ish... :P


KS,
itulah, memang tak makan la kalau kek buat sendirik ni. macam tak rasa apa dah kat lidah hahahahha :P tak banyak kilo pun, dalam 8 kilo je hahahhaha :P


lola,
iye lah iyelah nak cepat la ni hahhhaha :P

::The Shopaholic Tauke:: said...

ya ampun...sedapnyaaa nampak...!!

knv said...

tauke,
sedappppppp! memang jadik pojaan hati lah sesapa yang makan tu hahahhahahaahh!

baekkk punya promote!

ni nama masuk bakul hangkut senirik! :P

ena said...

bagaimanakah mahu mendapatkan curahan cokolat cair yg sendap kak? sy buat tak sendap! huhuhu

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger