Thursday, April 7, 2011

anak anak yang mengharukan


no pun intended!

memang aku kerap terharu dengan anak2. budak2 ni amat innocent. sekarang aku berdebar2 mengenangkan yang zaman innocence mereka akan berakhir jugak satu hari nanti. tak bestnya bila anak2 hilang sifat keanak-anakkan. errrr... perlukah aku tambah lagi clan casa arina? ihikssss! gataiiiiiiiiiiiii! :P

anywayyyyyyyyyyyyyy....

every now and then i will hand out some pocket money for the kids. while doing so one day, Aisyah asked me back, "Do you have enough money for yourself, mommy? You can have mine."

omaigod. syahdunya aku rasa. anak-anak. i seriously hope that i'm a fair mom to all of you. i know i can be a real bongoks sometimes. i'm trying my very best. semoga allah rahmati kita semua.

7 comments:

mast@work said...

akhirnya dapat juga bukak dari lab.. hehehehe..

akak,
saya sokmo rasa cam bengong mummy.. camno.. hehehe..

bila anak2 cakap benda yang buat kita terharu boleh leleh ayaq mata kan

madamoiselleczar said...

kak non,
we as a parents always have soft spotssssss for our childs :)

m-i-o said...

wait seminit, wait seminit - mana satu antara the twins yg selalu buat benda2 mengharukan perasaang ni?

aisyah or aimie?

siapa yg tulis note letak dalam handbag ituhari?

there's something wrong with my memory capacity, adakah disebabkan sudah dua kali beranak? ekekeke :P

knv said...

mast, memang lelehhhh :D


madam, betullll. wajib gitu! :D


mio, dua2 pun si aisyah. itu sebab ai suruh dia jadi tuan doktor. sesuai dengan kelebihan sensitivity ittewww. :D

p/s: baru dua kali beranak nak kecoh :P

m-i-o said...

itulah. baru beranak 2x dah kecoh. kalau sudah beranak 3x, tentu lebih kecoh. ekekeke.

Ina Hashim said...

alala...mesti rasa sebak kan bila anak cakap gitu...

knv said...

mio, ya, saya setuju dengan penaakulan mantik puan. :D


sisIna, memang syahduuuuuuuuuu :D

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger