Wednesday, September 14, 2011

raya


aku baru perasan yang aku takdak entry raya. :D

so SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN kepada semua pembaca casa arina. so raya korang ok kah semuanya? you had fun? aku rasa faktor umur amatlah menyumbang kepada perasaan aku terhadap raya tahun ni.

secara jujurnya, aku fenatttttttttt aje hari raya ni. lagi satu bibik aku balik kampung masa posa lagi dan only come back sepuluh raya. so sila imejen kekalutan aku dengan house chores semua. and the kids uniform! my goodness! aku rasa kerja aku dok rendam sental basuh baju depa tak abis2. apsal uniform harus kaler putih ek? apsal kasut sekolah kena putih? :P

aku buat jugak la sejenis dua kuih raya dan kek dua tiga bijik untuk sendiri dan untuk bawak ke MIL's place. raya consist of masak2 dan makan2 seperti biasa.

dan raya jugak adalah sedih untuk salah seorang yang aku kenal. bercerai di bulan syawal yang mulia. apakah yang lagi sedih dari itu? innalillah!

jadi kesimpulannya kami takde gambar beraya official tahun ni. itu aku agak terkilan dan sedih. so ni nak paksa laki aku amik gambar studio satu family. bila ntah tak tau la tu.

ok. selamat hari raya korang. :D

9 comments:

aida said...

Jangan lupa amik pakej fotografi studio di serindit photo (motif tulis?) hehe

Ms Lola said...

Selamat raya. I pon baru nak karang,

niza said...

selamat hari raya....nak duit raya bulehs....

Bib said...

samalah kita Ana..MAIDLESS..tangan pun dah keras..tak selembut sutera dok perah baju..spinner mesin basuh dah rosak.. Kesian kids..tak sempat nak jenguk their homeworks dok sibuk buat house chores..end up.." Mama, star kena tolak sbb tak siap homework"..pity my dear. Nak beli mesin..alang2 nak pindah..tgu rumah siap jer nie..KAGUM betul kat ibu yg kerja anak ramai tapi takde MAID kan...

Fid said...

selamat hari raya..kihkih

Unknown said...

Selamat hari raya jugak...

knv said...

aida, oh i like serindit photo tu. dah save contact dah. nanti2 harus kena pi. :D


lola, samo la kito. hang raya camno? kebabom kah? :D


niza, bulehs. untuk anak2 ko jerrr :D


bib, itu yang paling cuak. kesian sebab tak tertengok anak2. sesungguhnya aku rasa house chores itu tak perlu untuk ibu2 bekerja, buleh? baik dok ngadap anak2 punya homework. tabley jadik weh! i say yes to maid! :D


fid, awat hang kih kih tu? weh takmo jemput aku mai umah ka? :P


jedi, selamat raya dik. meriah ke idak? :D

Anaasuria said...

ana, ye raya sungguh fenat.. selamat berhari raya, yang tinggal dalam 2 minggu lagi..

yelah, apsal ek baju sekolah kena warna putih..? anak ai start sekolah tahun depan, tengah survey2 sabun yang strong and effective nak basuh baju skolah anak nanti.. any suggestion..

Fid said...

knv
kasi chance akubeli umah la dulu....

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger