Wednesday, November 9, 2011

the other side of you


do you have that side?

sometimes, apa yang kita tunjukkan diluaran itu langsung tidak menepati dengan siapa diri kita sebenarnya.

it depends very much on our outside world. depends very much on the people we meet everyday. the people we hang out with.

are you really you?

for me, to know myself deep down, i'll retract myself to a quiet corner. and i'll think about the things that i'm comfortable with; as far as my inside is concerned.

apa sebenarnya yang buat kita rasa tenang dan happy di dalam? what is it that truly matters deep down? yang actually makes us feel belonged? kadangkala, hingar bingar di luar sana membuatkan kita lupa siapa kita. apa sebenarnya yang kita inginkan. apa sebenarnya yang penting dalam hidup kita. kita terlalu terbawa2 dengan persekitaran sekeliling sehingga kita suka untuk jadi orang lain dan inginkan apa yang orang inginkan.

so draw the line. it's important to draw the line. bila ada rasa resah dalam jiwa, retract, and think about the line. are we living our live, or somebody else's? is this what really matters, or simply not? adakah perkara2 yang mengujakan itu dalaman, atau simply luaran? are we happy in the inside, or simply outside?

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger