Monday, September 28, 2009

GBS!!!!

Geng bas sekolah. Eh tapi sini takdak bas sekolah. Semua mak pak yang datang hantar datang amik. So everyday memang penuh la perkarangan sekolah ngan mak pak. Tempat kerja pun bagi pelepasan nak amik anak2 kat school. Cool kan?








Posted by Picasa

11 comments:

MN said...

ya rabbi kiut gila posing camtu!

Salwa said...

sebijik cam aksi GBS!
happynya korang ya kat sana :)

Ms Lola said...

kah kah kah. nak nak non semua..... tataplah semula gmbr ini bila nak nak non semua dah dewasa nanti.

semoga ikatan kekeluargaan semakin utuh :P

boboque said...

kiut nye
bkn kemain lg posing tuh...hehehh

knv said...

MN, bukan kiut tapi ganas hhahhaha!

salwa, hahahahah.. sungguhkan?

lola, mak tak paham tang posing ngan ikatan kekeluargaan tuh! :P

boboque, budak2 kekdahnya gitu la kot hahahah!

:)

mirah said...

happynya anak2 k ana tuh. Wah sekali posting berderet nak baca ni.. heheh..

Marisa said...

kelakar la.... mmg GBS!

Fid said...

KNV
apa-apa pun komen aku..
MERIAH sungguh!!!
ni agak2 nak balik malaysia ke tak erk?hahahaah

liadevega said...

aku terbayang maknya kat belakang kamera pun buat aksi cenggitu..hehe...happy anak2 hang no! suka aku nengok!

HUda said...

hahahaha..GBS mmg GBS... happy la tgk diorg tu.. aku lak tak sabar nak ke sana..ish apahal! hehe

knv said...

mirah, sesama sendirik happy la. masuk kelas lain2 aje semua muka tukau jadik biru. hish tak kuasa tau!

marisa, sebijik kan?

fid, depa nak balik kot. aku yang tak nak. pasai kalu balik kena keje balik cam dulu. oh tidakkkkk!! aku takmo dah keje engineer ni wehhhhhhh!!!

lia/huda, again, depa sesama sendirik memang la seronok. pastu ngan orang lain keriau! :P

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger