Monday, September 28, 2009

a glimpse

Ni row rumah aku. Hubert Road, Selly Oak. Kira kawasan lower end kot. Kotor jalan2 dia. Sampah pun angkut seminggu sekali gitu.

Tapi bolehlah nak amik pengalaman baru gitu hahahaha!

So ada sesapa nak datang? Sila.. sila!








Posted by Picasa

9 comments:

Salwa said...

mcm lane rumah dalam sitcom 'The Nanny'
tp itu kat US
hehe
cuma yg herannya bab kotor tu
ku pikir org2 sana jaga kebersihan

mcm kawasan org berada gak ye kalu tgk dari kereta2 tu..

MN said...

ok serious mak semput baca entry kak non!!!
kah kah kah...

knv said...

salwa, itu hanya tohmah semata. mat salleh lagi pengotor kot hahahaha! eh ni tempat lower end la. jauh dari kaya!

MN, akak pun semput gak nak menaip ni ha! :P

Marisa said...

aduhai.... rasanya kalau nak tgk tempat betuol2 bersih kat jepun je kot

Fid said...

apa-apa pun aku kalau leh pi sana juga aku sukaaaa..
gila kemaruk dok obersi

liadevega said...

kotoq ka apa ka...clarks ngan jacket potato punya pasai, aku tetap teringin nak pi... hang pi la cari kerja tu cecepat sikit...dapat sponsor tiket airasia aku separuh...hehe

HUda said...

aku cam sokong sgt2 liadevega tu.. hang pi la kerja sana...pastu sponsor tiket kami sorg sikit hehe... boleh merasa tgk jalan2 kotor sana...sambil sauk apa2 patut..clark eh?

mommy2H said...

kotor ker? cung jek tgk..hehe..kes teringin nak g sana jugakk..semuanya shantekkkk!
kat jepun nih mmg bersih org dia tak reti buang sampah rata2 sampai kita pon naik segan nak buat kototr..huhu
bini depa dok rumah keje macam maid tau! ari2 lap tingkap ari2 mop lantai..tensen mak sbb mak nih pemalas tapi setiap kali bukak tirai pagi2 nampak jiran dok mengelap mengemop mengvakum..arghhh...terasa kotor sangat ler rumah eden!!!

knv said...

marisa, nak kena pi jepun la pulak tak gitu? hahahah!

fid, aku suka sekali tang takyah hectic life cam kat malaysia hahahha.. rezeki weh. hang doa2 la laki hang dapat assignment obersea.

lia, aku keje pun pasai nak beli kasut clark. tak koser tau nak sponsor tiket sesapapun! sila cari sponsor lain. aku bagi makan ngan motel udah la hahahahah!

nur, kotor sebenarnya. dalam gambar tak nampak kot. tapi kotor depa ni kotor kering la. haaa?? tiap2 hari mengelap rumah bagai? ish ish ish harus tak sesuai nak ke jepun bagi diriku yang dasar pemalas dan hidup harmoni dengan habuk nih hahahahah!

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger