Friday, September 25, 2009

kids at school

i seriously don't know where to start.

so untuk permulaan, ni gambar budak2 kat sekolah.


Nama sekolah Raddlebarn Primary School. 9am to 3.10pm. Senang untuk aku pasal hantar sekali harung empat2 sekali. pegi sekolah jalan kaki je. aku sukaaa.. pasai bakar la jugak itu lemak2 tepu kat badan hahahah!

tak perlu nak digembar gemburkan. tapi aku suka system sekolah depa. banyak aktiviti ko-kurikulum termasuk dalam waktu sekolah. every Tuesday ada swimming. field trips. etc.

okeh. ini aje dulu.





Posted by Picasa

9 comments:

Fid said...

kandaaaaaa
aku ngan laki aku baru dok bertanya2 apakah khabarnya knv sekeluarga
nampak macam sihat semua so sihatlah kan???

Ms Lola said...

amboi bedak bercapuk2... tak tau le aimie ke aisyah tu. lenkali tulis watermark sebagai label depa :P

knv said...

fid, sihat.. sihat. cuma sejuk la sikit. bebudak semua sesema hahahah.

lola, oh bedah capuk trademark tu hahaha.. senang carik kalo hilang. memang nak letak label tapi tak tau camana nak buat dalam picasa. nanti godek lagi.

liadevega said...

haa...ni yg aku rindu ni..nak baca cerita2 hang...keep updating tau..sehari 4 kali...dah jadi housewife tu nak buat apala sangat kan?

MN said...

wah...rasa macam nak sekolah balik!
tak tahan betul bedak capuk = trademark! :D

knv said...

lia, cissss!! adakah ko kata aku takdak keje kat rumah nih? suri rumah tersohor weh! aku kerja nonstop dari subuh sepie sampei ke petang. masak kemas umah basuh baju amik anak sekolah fuuhhhhh! nasib baik tak peluh ketiak pasai sejuk! kahkahakhakha!

MN, memang trademark pasai matsalleh tak pakai bedak. hahahaha. harus anak2 haku aje yang rhope gitu!

HUda said...

Sori baru sempat ngadap internet.... wah sekolah mmg glam la..best best

Marisa said...

wah2.... excitednya!

Erna said...

knv! nampak ceria semua..alhamdulillah nampak ok sangat semua ;)
Bestnya!!!

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger