Tuesday, November 17, 2009

lunch at hubert's

sambal suton



ayam kurma



sambal sardin



ngan nescafe panasssss.....



errr... yang ni untuk sarapan :P



sesapa yang lapar, lapar, lapar tu; jangan buang masa. sila jemput makan.

:P

12 comments:

Ms Lola said...

wah kak non, mencabar minda sungguh ni.

Topsy-Turvy Mum said...

wah wah wah kamuuu k nonnnn...

dah ler tgh lapaa nehhh..

Mama Adib said...

telan air liur aku pepagi ni

Marisa said...

amboi2.... SAHM ni..

Mrs Kamil said...

Aku sungguh lapar mek.. And aku sangat teruja nengok sambil sardin... sebab tak pernah makan...

MN said...

haishhh...sardin tu nmpk menyelerakan betul la.

m-i-o said...

aiyoh. sy paling kagum yg gambar last sekali tu. apakah itu? tapi, tidak kiralah walau menatang apa pun itu, sy tetap kagum.

lepas ni bleh bukak kedai makan la kaknon :P

knv said...

lola, alahh cabaran budak darjah 2 aje ni hahahaha

TTM, kalo lapar makan. hahahah

MA, baby kabare??

marisa, abis tu nak buat apo laie? :P

myra, serius tak pernah makan? sedap wehh! cuba hang try sekali.

MN, sardin sini lain sikit dari malaysia. macam bersisik sikit. tapi apa2pun sodap!

mio, itu la yang paling senang sekali. kerat roti, boh tomato, boh herbs, boh cheese, boh dalam oven sampai cheese cair. pastu minum sekali teh boh. kahkahkahkahkah!

m-i-o said...

oh semudah ABC! tp hasilnya mabeles. sy memang suka benda yg senang tp nmpak vogue gini. macam buat garlic bread je kekdahnya tu. wokeh. sy akan buat!

tp versi sy akan lebih berinovasi. taruk sosej! ah, kreatifnya ai! :P

NeroEcha said...

Meleleh air liur aku tgk kak non

sisdee said...

ala..i mmg tgh lapar nie hahahaha...besnya!!!

kaezrin said...

mmg mencabar minda hingga ke langit

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger