Thursday, April 29, 2010

breakfast this morning

aku dok goreng coqkodoq kat dapur tadi, tetiba arina datang mai.

"mama i want nasi goreng. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee!"

hish sabor ajelah. si aimie pulak dok mintak waffle. waffle ok la, memang dah ada dah. aku malas bebenor hari ni. cakap kat arina,

"err.. nasi goreng takdak la. nanti balik school mama buat ek? ina makan cekodok aje ye?"

hahahhaha.. aku malas! aku malas!

so ini ajelah kekdahnya breakfast pagi ni. aku takdak mood nak masak semenjak dua ni. almaklumlah. concentrate jadik insan kamil. *mode alim* err.. apa kena mengena insan kamil ngan masak? heeeeeeeeeeeee... :P

7 comments:

sisdee said...

di mana ada ckodok..di situ ada aku muahahaahahahahahhahahaha....

insan kamil?? masak???

masak tu amalan mulia .. bole?? hahahahahah

Sayang.Ibu said...

malas2 pun ado gak sarapan.. kalo den, malas.. nan ado.. waakakaaaa

mama | ayah | sarah | syimir said...

waffle pun hakak buat sendiri? hadoiii....

m-i-o said...

haiseh. tetibe ada gambar cekodok!

tak boleh jadi, ni. tak boleh jadi :P

isz_3707 said...

insan kamil xyah masak eh? :P camtu aku pun nak jdla ngeeeeeeee

Marisa said...

kak non... teringinnya saya nak mkn waflle tu... dah penah letak resepi kat sini eh?.. tp jenuh la pulak nak beli waffle maker

knv said...

ya allah korang. waffle tu instant laaa.. tak koser den nak membuat haa.. mana ada maker dia tu..

yang, resipe hang gugel jek kat internet. banyak ada.

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger