Sunday, May 9, 2010

thanks dahling!

today is extra special. dearest husband came back and brought this baby with him. saya sayangggggggg awak tawwwww! :D

the best mother's day present, ever!

TTM, aku tak sabau nak cuba donut hang, bun, roti, pizza segala macam tu. muahahahahahah! ni tengah semangat nak pegi beli yeast. iye.. tak pernah hayat aku beli yeast. :P




8 comments:

Sayang.Ibu said...

fuiyyooooo.... masing2 menambah gajet.... bestnyaaa... makin aktif lah dapo kak non pasni.. ;)

Nanak said...

bestnya..:)

Fid said...

tahniah
mode jeling jeling jelesss

knv said...

hihihi.. mekasihh.. nerves la weh. takut macam beruk dapat bunga je kahkahkahkah!

:P

TopsyTurvyMum said...

wooowwweeeeeee!!!


kak nonnn...aku yg happy lebih2 dari hang ni kot!! hahaha.

cepat..cepat beli yeast!!

pasni tgk Intan plak beli!!

KS said...

Nak jugakkkkkkk!!!!!! Arrgghhh jeless nih!

liadevega said...

tu hadiah nak suruh masak lagi hebat tu...

-aku yg jeles jugak-

lailasani said...

wahhh.. adiah mother's day rupanya... syoknyeeeeeeee... **tak abis2 mode jeles akak ada BM**

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger