Tuesday, November 16, 2010

salam aidil adha


kepada semua pembaca CA.

rasa macam tak layak pulak nak raikan aidil adha ini, kerana aku agak jauh dari ibadat haji itu sendiri. yang aku tau kemuncak haji bila berjuta2 tetamu allah berwukuf di arafah. simbolik kepada pengumpulan manusia2 yang berbondong2 di padang mahsyar nanti.

sesungguhnya janji Allah itu tiada yang tidak benar. soalnya, sudah bersediakah aku? oh..

dan kepada pembaca2 yang mengikuti blog ini dari day-1, dengan sadisnya aku nak umumkan yang aku masih lagi seorang manusia yang carca marba; seperti permulaan ku dahulu. sgt cliche bunyinya tapi percayalah, aku masih 'struggling' untuk menghayati dan bergelumang dengan fakta-fakta kehidupan.

bila akan berhenti? honestly aku tiada jawapannya.

yang penting, the only thing that I have, is HERE and NOW. semoga teguh hati aku untuk cari dan capai apa yang aku inginkan. semoga betul apa yang aku cari itu. semoga bermakna setiap sesuatu yang aku lakukan, dan juga setiap sesuatu yang aku lepaskan.

salam aidil adha. Allah bless!

7 comments:

eZa said...

selamat hari raye jugak ye knv! ;)

mamaDhea said...

salam adiladha juga utk kak non sekeluarga.. raya2 nanti buat KCT tak? :P

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

salam eid-ul-adha to u & family babe!
;D

Nur said...

selamat hari raya sis...semoga kita ada rezeki tunaikan haji ok..

madamoiselleczar said...

salam aidiladha to u too!

lailasani said...

salam aidiladha utk akak sekeluarga..:)

Ummu Auni Afif said...

sekarang mungkin rasa tak layak. bila Allah dah jemput masih rasa benda yang sama. tapi bila nak tinggalkan mekah, nangis sungguh-sungguh. saya rasa masa nak berpisah dulu pun, tak nangis macam tu..rindunya nak ke sana lagi

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger