Tuesday, May 3, 2011

sungguh?


KUALA LUMPUR 2 Mei – Datuk Seri Najib Tun Razak berharap kematian pengasas al-Qaeda, Osama bin Laden yang terbunuh dalam satu serangan tentera Amerika Syarikat (AS) hari ini akan membuatkan dunia menjadi lebih aman, selamat dan adil.


the question is,

HOW?

adakah selama ini osama yang menyebabkan dunia ini tidak aman, tidak selamat dan tidak adil?

you've got to be kidding me!

9 comments:

eZa said...

kak mah bagi text soh cakap gitu kot? ;P

tah pa pe tah.

tapi betul ke dh ninggal si osama tuh?

Min Aina Ila Aina said...

Haiii...la....seantero dunia dah tahu sape dalang yang tak adil dan membuatkan dunia tak aman tu...haru..haru..Ya Allah, berilah petunjuk kepada kami dan para pemimpin kami.

mamanoa said...

betull..betul...da konfem ke si Osama tu pengganas..da konfem ke dia yg letpkn WTC tu??smpi skang sumer jawapan based on spekulasi...

yg najib nk sokong Obama kenapa??cuba nk besekutu dgn US plak??Najib tu agama apa sebenarnyer??xpaham aku kalu ko xnk perjuangkn Islam..xyah la beria sokong Obama..

Anonymous said...

Najib is shooting on his foot... budus sungguh...

Anonymous said...

dah muncul nama baru nak ganti osama, itu aiman something.. itu hanya icon nak bg alasan AS serang negara org aje.. hilang osama, ganti aiman plaks.. nanti dikatanya aiman tu mendalangi yada yada, so kena serang balas

MarDiah said...

hehe.. tu namanya ayat bodek..

transformed housewife said...

propaganda US je. Najib pun ntah apa2 tiba2 nak sokong pulak.

tinidewi said...

benganglah tu syarikat bin laden charge kerajaan saudi setahun 1 Riyal sajork untuk menjaga Masjidil Haram.

yoyoan je cakap dunia akan lebih aman :-p

Min Aina Ila Aina said...

takut sangat pengganas ada di Malaysia, yang penjenayah, pelacur, penzina, pelaku maksiat berlambak-lambak tak heran pulak. Wuhu..bikin panas hati la!

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger