Thursday, February 9, 2012

splashing time!


pool ni kami beli masa kat Birm dulu. kat sana backyard sepelaung besarnya. memang best letak pool ni pastu mandi tak hengat dunia (for the kids). sizenya memang besar gajah bagi aku. sampai msia memang dok tersimpan dalam kotak. mana ada tempat nak letak.

when full of water, tinggi dia 1m high. diameter dalam 11ft gitu. so bila pindah kuaters ni tanah banyak pulak depan belakang rumah. anak2 aku pun pester soh bukak. aku takut sebab besaq sgt. kang jiran2 tengok macam tak best gitu. pastu laki aku dok saiko cakap ok je kalau bukak pun. orang tak heran.

heheh so akhirnya bergembiralah anak2 aku dok berkubang dalam tu.

besaq sungguh weh!



6 comments:

sisdee said...

wow klu ni le kan..ibu anak2 pun turut mandi hahahah puas ati besau!!

Anaasuria said...

wohoo.. bestnya..besaq giler kolam tuh.. kalao anak2 akak harus tenggelam ni.. kalo kat sini tu, entah berapa la harganya... best best... sure lama giler nak tunggu air penuh..

Anonymous said...

Mmg heaven la!

Marisa

jedi said...

Kolam tu kalo saya masuk berendam pun boley..hehehe

knv said...

sis,
memang sungguh! emak depa ni rasa gerammmm je nak terjun sama. tapi malu kat orang sebelah hahahah!


kakana,
memang best kak! satu malam jugak nak tungguh air penuh. jenuh pulak nak bayar bil nanti hahahahah! tak tau sini ada jual ke tak. toy r us ada kot?


marisa,
heaven for the kids! (dan mak depa jugak sebab takyah bawak pi public pool lagi hahah!)


jedi,
kalau akak pun muat, maka semua orang harus muat lah hahahah!

Unknown said...

besaq gilerrr.. dpt kat anak2 saya ni sure seronottt...!! kalau mak pak buleh masuk skali lagi seronott... hahahha

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger