Monday, May 18, 2009

amazing blog? i think NOT!


Saya telah diberikan award ini oleh CY.

Mekasih diknon :D

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie:
1. CikYan sedang preggie anak ke-4.

2. Sweet and soft-spoken.

3. Alah kepada bawang.

4. Makan nasik tak habis.

5. Suka duit.

6. Suka duit.

7. Suka duit.

8. Good in financial management.

9. Simple and down to earth.

10. Suka redeem handbeg :P (yang lain2 dia tak redeem pulak!)

and the good list continues....


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya:

1. Saya seorang yang weng (pinjam ayat fid)

2. Saya suka jika saya ada banyak options. Tapi at the end saya pulak tak tau nak pilih option yang mana satu. Weng kan? Ye, sadis.

3. Saya masih lagi gigih untuk mendalami konsep-konsep "usaha-tawakal-redha".

4. Saya ada rakan2 blogger yang vogue2 belaka (sesuwai ngan saya! ahaks :P). maka kehidupan saya amatlah berwarna-warni! Saya amat sayang dengan mereka2 ini ;)

5. Saya rasa hidup ini amat komplikated. Errr.. sebenarnya hidup ini tidak, saya aje yang gitu :P

6. Saya bukan ibu yang superb untuk anak2 saya. kadangkala saya rasa berdosa sebab banyak perkara yang saya tak lakukan untuk mereka. saya adalah penat dan malas.

7. Ada orang kata saya boleh jadi pakar motivasi. tapi saya rasa itu adalah BS semata-mata.

8. Saya masih lagi gigih mendalami konsep-konsep "apa yang kita nak sangat2 itu tidak semestinya bagus untuk kita". apekahh?

9. oh. semasa saya sedang taip ni, saya tengah crash-diet. semoga lagi 5 hari dapatlah body saya bertukar jadi body demi moore yang jelitawan itu (kahkahkahkah lupakan la labuuuuuuuuu :P)

10. kan saya dah cakap, saya memang weng??



Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka:

Sila buat yea adik2 commentator :D
Fid (17)
rizza (8)
mamaDhea (7)
Yan (6)
mommysarah (5)
auspicious_me (5)
m-i-o (5)
Nur (5)
madamoiselleczar (5)
Sayang.Ibu (4)


nanti2lah akak review blog korang! :P


14 comments:

Rizza said...

mekasih!!!!

IntanSham said...

wahhh..akk org ketiga beri saya ini, harus ku buat cepat2 nih...heheheee...tengs darling vogue...;)

Fid said...

aku???ok nnt aku buat anak aku tgh keriau!

MS said...

saya mengaku, nie entry KNV yang paling weng, sebab banyak sgt word 'WENG". i'Allah, akan cuba buat. hihi...

cysev3n said...

k Ana,
you mmg over.. suh list 5.. you letak 10.. ha ha ha.. ni apa kes i you i you ni..

Anonymous said...

kahkahkah...ko mmg weng la beb :p
later2 mak buat na...tinkiu bebeh!

knv said...

rizza,
ko dah buat. so mekasih :P

SI,
pung dah buat! mekasihhhh :P

fid,
cepat buat. review aku yang molek2 sahaja okeh?? aku ugut nih! :P

MS,
buat tawww!!! -dari saya yang weng-

yan,
i tak kuasa you!! :P

madam,
aku tengah tunggu apa yang ko nak keji aku nanti kahkahkahkah :P

jambu_batu said...

woit

aku dah buat dah.

mamaDhea said...

hihi.. nanti sya buat.. ;) mekasih sis! ni tgh pulun baca kamus sbb nak wat test aritu.. kahkahkah!

knv said...

bent,
mekasih. aku dah siap komen dah!
:P


sya,
buat jgn idak! yang ni kompem takyah pakei kamus. hentam aje semua! hahahahah!

i.s.z.a.n said...

AKU MEMANG PAKAI CAPS UNTUK MENEGASKAN STATEMENT AKU NIH.

KENAPA AKU TAK TAU KO PINDAH SINI? KENAPA AKU SLALU JADI ORANG PALING LAST TAU? KENAPA AKU SUKA KETINGGALAN KETAPI? KENAPA?

SEKIAN

knv said...

iszan,
aku maafkan ko.

pasal ko suri rumah tangga!

kahkahkahkahkah :P

kan aku ada kabo dalam blog wordpress tuh? ko tu yang tak check!

anyway,
welkam beb!!

:P

m-i-o said...

KNV, kutelah mereview dirimu dengan begitu tajam sekali. but u know, honesty is my middle name. hahaha!

sebelum KNV menerjah blogku, kupohon ampun dan mahap. hari raya lambat lagi :P

*LARIIIIIIIII*

knv said...

m-i-o,
ko memang sadis!! hujah bantahan telahpun ku failkan! :P

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger