Tuesday, May 12, 2009

i want to run

antara cita2 weird aku yang masih tidak tercapai hingga sekarang.
ialah impian untuk jadi seorang runner. literally speaking.


i seriously want to run!
because i think, above all, a runner signifies fitness, health, looking good and feeling good.



sehingga sekarang, impian ini masih belum ku capai.

pasal?



pasal aku lack of perserverence and persistence!!!
pasal aku selalu kecundang ditengah jalan.
pasal aku selalu gagal angkat buntut aku dan pegi gym setiap hari.
pasal aku tak istiqamah.


talk about motivation?
oh oh oh oh!
i feel like having a shoe shoved down my throat!!
nevertheless, i still want to run!!!!

11 comments:

rizza said...

ko nak jadik runner apa ana???

nak berlari larian... meh ngan aku...lama aku tak lari2 ni...

Yan said...

bley la join jacob walk of life tu k Ana.. org lain berjalan, k Ana lari la.. heeee..

knv said...

runner - orang yang berlari!

kahkakakah!

yea, aku sungguh lacking pergerakan!

knv said...

yan,
takmo yang sekali sekala.

nak yang hari2!!

ceshh! poyo jek aku! :P

mamaDhea said...

hahaha.. akak mmg poyo ;P

Fid said...

haaa
run run.....
run run my gum gum dum dum

motivasi talk....??ehem..ehem...

knv said...

sya,
awas: jgn tiru aksi saya!

:P


fid,
tu lah aku dah habaq aku dah demotivated sekarang nih hahahah!

m-i-o said...

adakah ini persediaan utk upacara berlari-lari kursus ptd? kahkahkah!

knv said...

mio,
actually it's a challenge for me. (saya kan addicted to challenges! kahkah!)

i've never been an athletic figure since the school days. but i love to be one!

jeles tengok member2 yang kaki sprint masa sekolah2 dulu.

tau dah terlambat pun. but i'm doing this for me :)

Fid said...

knv
aku dolu jaguh lumba lari tau
hang sebut ja berapa meter berapa kilometer
semua aku boleh tau! takat 400m tu pejam mata ja laaaa..tak dan nak letih! sungguh dahsyat saya pada suatu masa dahulu tapi la ni????
lu pk la sendiri hahahaaaaa

tapikan aku dedulu pun gemuk jugak
cuma dulu aku STAMINA mantap....tak mudah melepek..nak dara gedixlah katakan....

knv said...

fid,

yea.. the keyword is F.I.T!

aku tak mo lah nanti muda2 dah sakit jantung bagai.

kat opis ni dah la kejenya duduuuuukkkkk aje! tensen aku tau!

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger