Friday, June 25, 2010

minum petang

BBQ Chicken Sandwich with Mayo and Cucumber
shredded belen2 ayam goreng+bbq sauce+mayo+cucumber slice

dan se-tong biskut untuk cicah ngan ayaq kopi.

keji tak? nak tayang tong biskut voks sebenaunya hik hik hik hik :D


13 comments:

aida said...

hari tu nak beli bekas biskut, terpk berbaloi x nak bawa balik msia. Haha

Ms Lola said...

keji!

MommyCT said...

woit makcik..tong biskut lawa boleh lah tayang...huhuhu.
PS: i ikat je plastik biskut pakai plastik clip ikea tu ..dasar femalasss =P

Min Aina Ila Aina said...

Belum skrol habis saya dah tertarik sama itu tong. Tapi bila tau tuan rumah mmg nak menayang, malas dah nak puji.haha.

flowerella said...

wahhh tin biskut tu i likeee.... jgn lupa bawak balik mesia.. authentic tu..

Ealyie said...

tong2 lain takmo tayang??? :p

sz | m.s.s said...

hahahaha..mmmg betul3 rupaparas sebuah tong! ingatkan main2 :))

Ina Hashim said...

kuikuikui...bila sebut setong biskut tuh, rupa²nya mmg biskut tuh letak dlm 'tong' pon

knv said...

aida,
berbaloi kot. carik la yang takdak kat msia. :D


lola,
sajerrr... macam la u tak kenai ai! :P


mommyCT,
pasal lawa la tayang. hahahahha.. itulah namanya keji! :P ikat pun ikat jugakkkkk :P


MAIA,
tak puji pun akak tau memang lawaaaaa... hahahahahah! nyampah ai! :P


nong,
sungguh voks kan? i beli sampai 2-3 bijik hahahahha! kiasu tak hengat!!


ely,
err.. kejap. nak selongkar stor sat!.... okeh, ni ada tong gas, tong drum, tong beras. yang mana satu pilihan kalbu? :P


suzie,
ish hang tayang menayang ni ai tak pernah main2 tawww! kahkahkahkah! :P


ina,
dah namapun tong! haruslah tong! hahahahha :P

Ealyie said...

Tong kang ko ado?? :p

knv said...

kalo tong kang ko pegi melangut kat selat johor. kompem dapat sebijik dua. :P

Ealyie said...

siniiiiii mmg berlambak2 kak non wehhh.. tu sbb aku tanya, ko ado tak??? :p

ena said...

hahaha besonya entong!! akakaka

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger