Thursday, July 8, 2010

setelah diperkenankan oleh penyimpan mohor besar raja-raja..

maka saya dengan segala kebabomnya dan bersiongnya (eh.. eh.. sama cam Lola pulak :P) ingin menjadikan si cantik ini sebagai harta hak milik kekal saya. :P Lola, mekasih kat hang sebab mengingatkan ku terhadap Dr. Martens ini.

entah kenapa, hatiku gusar melihat kamu wahai DM. seperti memanggil2 untuk kusarungkan kaki ku.

sebenarnya ku rasakan memang sesuai ku miliki DM ini, bukankah ianya sungguh sepadan dengan BM? baiklah ini kubuktikan dengan sekerat pantun:-

semalam ku beli BM
hari ini ku beli DM

kah kah kah kah! angin weng dah maiiiiii! :P

tapi, cantikkan menatang nih? sampai ngigau-ngigau aku tau hahahhaha!


Posted by Picasa

15 comments:

TopsyTurvyMum said...

mak aiii..
haku pun leh ngigau ni Nyahh!!

kirimmmmm....ecehh!!
nak pakai sambil2 campak bahan buat roti pakai BM tu hehehe

knv said...

kahkahkah! nak pakai masa meroti? ko jangan jatuh terpeleot sudahhhhh!!! :P

nak kirim? entah2 kat sana lagik murah kot? :P

MN said...

Kalau gtu rupanya,jln 40 batu pun takpe kak non!

Sayang.Ibu said...

perrggghhhh...kelasss ko kak... kalo mak pun terngigau-ngigau... tp mak nih mmg byk kali mengigau..muahahahhaaaaaa

Fid said...

aku ukur baju di senirik
mmm tak padan ngan aku
tak pa la yg hang beli nak bg kat aku tu bg la kat sapa2 yg nak
thanks
kakakkakakakakakkakabadan

knv said...

MN,
jalan? hahaha idak le temannnn.. habis bercalar balar kasut comelku hahahah :P


intan,
ko ngigau apa benda lagik tu? :P macam2 hal! :D


fid,
padan je macam. boleh bagi ilusi tinggi dan comel hahahhahaha :P

isz_3707 said...

errrrrrr, bukan 'bidang' aku sepatu ni ngeeeeeee. sebelum aku tgk pic td aku mati2 igt boot ko, dgr DM je boot le yg tergambar

Anonymous said...

weii... cantik!!! lagi best kalau terpijak kaki orang!

-marisa-

TopsyTurvyMum said...

wehh..ada ke kat sini??
nanti aku skodeng...

Ms Lola said...

bila masa pulak aku ingatkan KNV ni pasal Doc Mart.

Kalu mak, mak nak beli safety boots hok pesen2, high-heel bagai.. baru style gitu kalau turun site. Ngeeeee

Ms Lola said...

apesal gmbr tak cukup 'haul' ni??? tu la... keji lagi nak letak gmbr besar2... :P

somuffins said...

Hi knv
Cantik kasut tu tapi kalau terpijak kaki orang, ranap tulang temulang orang itew, hehe.

Tumpang tanya.. u berjiran dgn Doc Mady n Doc Diny ke?

knv said...

zan,
itulah aku ingat DM memang boots aje. ropenye idak. banyak lagi yang lain2 tu. :D


marisa,
a'ah bagus jugak boleh pijak kaki2 musuh yang tidak disukai secara tidak sengaja hahahahha :P


ttm,
bukan DM ade kat mana2 ke? murah or mahal je lah kan? :D


lola,
iyelah kan dulu hang kata nak pesan DM, itu yang pi tengok website dia. ropenya banyak lagi yang jadik idaman kalbu.

tapi boots dia memang voks habih. cun NM! kalau bawak pi site tu kira memang conpem la bulau mata orang hahahahha! :P

eh awal gambar tak cukup haul lak? itu kira kecik la tu. hahahha:P


somuffins,
memang itulah tujuannya. meranapkan tulang temulang orang2 yang keji hahahahah :P

doc mady/diny? wahhhh soklan cepuemas tu. you kenal depa ke? :P

somuffins said...

knv
Yaa.. I know them ;-)
Rumah you dekat2 ke?

knv said...

somuffins,
oh member ke? rumah tak dekat sangat. tapi sorang anak dia sama kelas dengan anak saya. baik jugaklah ngan dr dini tu. :D

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger