Wednesday, January 5, 2011

aku dan nombor


a bit exhausted.

9 to 5 keje opis x 1
7 maghrib dan ajar ngaji x 4
8 to 10 homework bebudak x 4
solat isyak x 4

semoga allah kuatkan semangat untuk jalankan tanggungjawab dunia dan tanggungjawab akhirat.

(tak larat nak senyum pun)

15 comments:

lailasani said...

moga akak terus gagah bermain dgn nombor2...:)

Anonymous said...

LTIP = Juta2 insya Allah...

farah225 said...

agak ok sbb waktu maghrib sudah bersama anak2 di rumah utk menunaikan t/jawab pada Allah:)

knv said...

laila, :D


anon, nak dapat juta2 tu harus ikhlas. allah ikhlaskanlah hatiku!


farah, timing ok. cuma tu lah, penat.. :D

mamaDhea said...

cayookkk kak non.. insyaallah boleh dan terus boleh.. ;)

farah225 said...

tula kak non baru X4.orang yg X7 X8 tu camne ek depa handle???

Anonymous said...

saya masih blm mendapat menerobos masa buat mcm tu... adeh.... blk keje sibuk dgn urusan rumah yg tiada kesudahan....basuh botol susu anak & breasr pump je dah mkn masa.......


-marisa-

lin said...

jangan berkira ana...buat dgn penuh kasihsayang dan tanggungjwb..LTIP...LTIP..LTIP...
Insya-Allah akan dipermudahkn

knv said...

ciklin,
selalunya tak berkira. tapi letih tu tetap letih ahhahhahahha! takpe aku ada banyak ubat kuat sekarang hahahhahah!

aida said...

baca jadual pun dah penat. sayalah tu nanti di bulan 3.. huhu

Ummu Auni said...

saya pun penat sekarang ni. penat meredah jam. auni balik 8 malam baru sampai rumah :(

Fid said...

tahniah..sebab hang ibu hebat!

SM@A said...

Salam sis

I faham perasaan you tu, cuma I nasib baik ada bibik yang telah bersama kami 6 tahun. Bab masak, makan bagai dia yang uruskan. Boleh concentrate monitor anak-anak nye sekolah.

Ummu Auni said...

update please :-)

Min Aina Ila Aina said...

Keje rumah apa nombornya kak? Wah, macam nak menambah pening dan penat je saya nikan?

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger