Wednesday, May 11, 2011

much ado about nothing


ini entry yang menjengkelkan.

aku tak faham pasal apa ada orang yang suka bercakap2, menganalisa, mensensasi, mendebatkan perkara2 yang mereka sendiri tidak faham sangat. perkara yang masih samar2 dan masih belum nampak pun biji butirnya. lepas tu berdebat, berspekulasi dan berdiskusi tanpa fakta. semua ikut pandai sendiri yang sebenarnya memang tak pandai dan tak tau apa benda pun. sorry to say, but even if you think you speak with experience, but without enough facts and proper knowledge on the actual matter on hand, sila bakul sampahkan aje pengalaman ko tu.

tak perlu beramai2 membodohkan diri sendiri. bunyi gah semacam tapi rupa2nya kosong. langsung tak bawak hasil. now i know why malays are malays. kita masih suka dok buat benda2 macam ni. bising2 tak tentu hala. macam tin kosong.

what a waste of talent.

6 comments:

Fid said...

hohohoho aku nak komen gak walaupun aku TAK TAU apa kebenda kakakakkaka

wehh bila mau gather2?hah?

Fid said...

nak subscribe komen kihkih

iza said...

..ye... dan diam itu kadang2 lebih baik...

transformed housewife said...

mcm Tin Kosong ye. Marah kat sapa ni?

tradianda said...

haha kebebasan bersuara.....

Ummu Auni said...

bila nak update KNV??

 

Casa Arina © 2009 ::Casa Arina:: | Designed by: Juazlan | Powered by: Blogger